فرآيند درخواست تنظيم قرارداد آنلاين در داداَپ

۲۵ بازديد

براي استفاده از سرويس تنظيم قرارداد آنلاين در داداَپ، پس از انتخاب تنظيم قرارداد در منوي خدمات، كاربر نوع قرارداد مدنظر خويش را از بين انواع قرارداد ها انتخاب مي نمايد و بر مبناي موضوع قرارداد، وكلاي متخصص حوزه حقوقي مربوطه (خريد و فروش املاك، پيمانكاري، روابط كار و ...)

نمايش داده مي شوند. در اين مرحله كاربر با ملاحظه رزومه و قيمت هاي اعلامي توسط وكلا، نسبت به انتخاب وكيل مطلوب خويش جهت تنظيم قرارداد مبادرت مي نمايد و پس از انتقال به صفحه مربوطه ضمن اعلام خواسته خويش و شرايط و اوصاف قرارداد منظور خود، عنداللزوم و در صورت صلاحديد جهت پيشبرد بهتر امور و درك كامل موضوع توسط وكيل، فايل هاي مرتبط با قرارداد را ضميمه مي كند.

 پس از پرداخت هزينه، تقاضاي وي جهت انجام به وكيل منتخب اعلام مي گردد و وكيل مذكور با لحاظ خواسته كاربر، اقدام به تهيه و اختصاصي سازي قرارداد براي متقاضي نموده و پس از تكميل قرارداد آن را به حساب كاربري متقاضي در داداَپ ارسال مي نمايد.

هزينه تنظيم قرارداد توسط وكيل

تنظيم قرارداد ها و اختصاصي سازي آن ها براي كاربران توسط وكلا و با قيمت هاي اعلامي توسط ايشان در داداَپ انجام مي شود و هر وكيلي در اعلام قيمت آزاد بوده و همين امر موجبات رقابتي شدن هزينه خدمات تنظيم قرارداد را در كنار رقابت در كيفيت آن فراهم مي نمايد كه در نهايت به نفع كاربران داداَپ مي باشد.

انواع قرارداد هاي رايج

قرارداد ها به لحاظ گستردگي روابط اجتماعي و حقوق اشخاص، داراي انواع بسياري مي باشند كه از جمله مي توان به قرارداد هاي خريد و فروش ملك، خريد و فروش خودرو، پيمانكاري، اجاره، كار، خدمات، پيش فروش ساختمان، خريد و فروش سرقفلي و حق كسب و پيشه ، قرارداد هاي ورزشي، مشاركت مدني، مشاركت در ساخت، صلح، وكالت، رهن، اجاره به شرط تمليك، جعاله، وقف، ازدواج و خريد و فروش سهام و اوراق بهادار اشاره نمود.

قرارداد خريد و فروش ملك

قراردادي است كه موضوع آن معامله املاك اعم از زمين، مستغلات و آپارتمان است كه در تنظيم آنها ملاحظات بسياري از حيث كاربري اراضي، شرايط قانوني و مدارك پيوست قرارداد و نيز تعيين نحوه پرداخت ثمن و تاثير آن بر قرارداد وجود دارد.

قرارداد خريد و فروش خودرو

قراردادي است كه محور آن انتقال مالكيت انواع خودرو اعم از تجاري و شخصي است و در كنار مسائل فني مرتبط با صحت و سلامت خودرو ، توجه به نكات حقوقي و قانوني انتقال خودرو ها امري واجب و ضروري است.

قرارداد پيمانكاري

قرارداد هاي پيمانكاري در حوزه ايجاد و ساخت راهها ، ساختمانها ، نيروگاه ها ، سدها ، پالايشگاه ها، كارخانجات و ... منعقد مي شود و به لحاظ اهميت موضوع، قوانين و احكام مخصوص به خود به ويژه شرايط عمومي پيمان را دارد كه در كنار قوانين اصلي و مادر همچون قانون مدني در تفسير و اجراي قرارداد هاي پيمانكاري مدنظر قرار مي گيرد.

قرارداد اجاره

قرارداد اجاره بسته به مال موضوع اجاره انواع مختلفي دارد و شامل اجاره املاك اعم از مسكوني، اداري، تجاري، اجاره ماشين آلات و تجهيزات و اجاره اراضي زراعي و باغات است كه بين مالك و مستاجر منعقد مي شود.

 

چرا در تنظيم قرارداد نيازمند مشاوره وكيل متخصص هستيم؟

مطالب فوق گزيده اي بسيار مختصر از درياي مباحث حقوقي و تخصصي در مقوله قراردادها است كه بي گمان رعايت دقيق آن ها مستلزم احاطه و اشراف بر قوانين، رويه هاي قضايي و داوري است و استفاده از قراردادهاي آماده در بسياري موارد وافي به مقصود نبوده و طرفين را با مشكلاتي مواجه مي نمايد و ضرورت بهره جستن از دانش و تجربه حقوقدانان و وكلا را دوچندان مي نمايد كه در داداپ با شناسايي تخصص ها و سوابق وكلاي عضو داداپ، كاربران امكان برخورداري از دانش تخصصي وكلا و اختصاصي سازي قراردادهاي خويش را دارند و امكاناتي همچون بارگزاري و اشتراك مدارك، مستندات و ضمايم قراردادها نيز براي استفاده بهتر از نكات مدنظر كاربران متقاضي در جهت تهيه و تنظيم قراردادي هرچه نزديكتر به خواست ايشان فراهم شده است.

منبع : https://www.daadapp.ir/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.