آشنايي با هتل ويستريا تهران

۲۱ بازديد

زماني كه زمزمه سفر به تهران مي‌شود يا اگر مهمان خارجي داريد، در صورتي كه بخواهيد سفري به يادماندني و لاكچري داشته باشيد، ليستي از هتل‌هاي لوكس و باشكوه را خواهيد داشت كه هتل ويستريا تهران، گل سرسبد آن‌هاست. از زمان افتتاح اين هتل مدت زيادي نمي‌گذرد. ساختماني لوكس و مجهز كه از نماي بيروني و ارتفاع سر به آسمان كشيده آن در منطقه خوش آب و هواي دربند، مي‌توان حدس زد كه قرار است در چه هتل لاكچري اقامت كنيد.

هتل ويستريا كه در سال ۲۰۱۶ تأسيس شده است، يك هتل پنج ستاره بين‌المللي است كه در استان تهران و توسط جمعي از متخصصان مهمان‌نوازي ايراني و كانادايي تأسيس شده است. هتل در يكي از نقاط ديدني شمال تهران و در محدوده كوهستان البرز و در مرتفع‌ترين نقطه شهر، با دسترسي به بسياري از جاذبه‌هاي گردشگري زيبا، مراكز مهم تجاري و تفريحي، مسيرهاي پياده‌روي و موزه‌ها واقع شده است.

ميهمانان مي‌توانند در يكي از رستوران‌ها و كافه‌هاي مجلل هتل اوقات خوشي را سپري كنند يا جهت برگزاري جلسات تجاري از سالن كنفرانس و سالن هاي چند منظوره هتل، مركز تجاري و يا برگزاري يك مناسبت خاص در يكي از دو سالن ضيافت مجلل استفاده كنند. مركز اسپا و سلامتي هتل شامل امكانات مختلفي از قبيل استخر سرپوشيده، سونا و جكوزي، سالن ورزشي مجهز، سالن ماساژ، حمام تركي و كافي‌شاپ مي‌باشد كه فضايي دلپذير و آرامش بخش را براي ميهمانان فراهم مي‌كند. اين شما و اين هتل ويستريا تهران!


امكانات و خدمات هتل ويستريا تهران

براي رفع خستگي يك روز كاري يا تفريحي، مي‌توانيد به استخر هتل رفته و در تميزترين و بهترين شرايط، تني به آب بزنيد و از استخر و جكوزي هتل استفاده كنيد. البته رايگان نيست! سالن ورزشي مجهز، نيز براي مهمانان ورزشكار و ورزش دوست، تعبيه شده است. بعد از آن به سالن ماساژ رفته و با يك ماساژ حسابي، خستگي‌تان را رفع كنيد. حمام تركي را از دست ندهيد. تمام اين امكانات در مجموعه مركز سلامت و اسپا قرار دارد.

سه سالن با سه كاربري متفاوت ميزبان مراسمات شما است. سالن ويستريا مجهز به تجهيزات صوتي و تصويري، پروژكتور، تجهيزات ترجمه همزمان و پذيرايي براي جلسات كاري و نشست‌هاي گروهي و برگزاري كلاس مناسب است. اگر مي‌خواهيد سفر زندگي مشترك‌تان را در يك سالن لوكس و مجهز آغاز كنيد، سالن رز، با سفره عقد و وسايل مخصوص، آماده ميزباني مراسم عقد شما است. براي برگزاري مجلس عروسي يا مهماني‌ها مي‌توانيد از سالن ۴۰۰ نفري عقيق استفاده كنيد كه با ميز و صندلي‌ و دكوراسيون رنگي و جذاب، تزئين شده است. پاركينگ هتل ظرفيت ۹۸ خودرو را دارد. به غير از روزهاي شلوغ هتل در بقيه روزها، مشكلي از بابت پارك خودرو نخواهيد داشت.

اتاق‌ها و سوئيت‌هاي هتل ويستريا تهران

گزينه‌اي از اتاق‌ها و سوئيت‌هاي مجهز در ويستريا را پيش رو داريد. اتاق‌هاي يك تخته و دوتخته با پنجره‌هاي تمام قد، چشم اندازي از تهران را در مقابل‌تان قرار مي‌دهد. سوئيت ويستريا با اتاق خواب‌هاي بزرگ و نشيمني جداگانه و مبلمان شيك، لذت اقامت را برايتان چندين برابر مي‌كند. سوئيت پرزيدنتال، نسبت به سوئيت‌هاي ويستريا جمع و جورتر است و متراژ كمتري دارند. اتاق‌هاي كينگ نسبت به اتاق‌هاي دو تخته متراژ بيشتري دارد، اما از سوئيت‌ها كوچكتر است. تمام امكانات يك هتل پنج ستاره در تهران، در ويستريا به چشم مي‌خورد.

امكاناتي مانند لوازم بهداشتي، يخچال، تلويزيون، تلفن، مبلمان، پاور سوئيچ، سيستم سرما و گرمايش، آباژور، روم سرويس، ميني بار و بسياري از امكانات ديگر آسايش شما را به معناي واقعي، مهيا مي‌كند. در داخل اتاق، از سرويس فرنگي استفاده شده است. با اين حال، مي‌توانيد از سرويس ايراني كه در طبقات قرار گرفته، استفاده كنيد. اگر براي سفر كاري به اين هتل آمديد، مي‌توانيد با تمركز و آسايش كامل پشت ميز تحرير واقع در اتاق، نشسته و كارتان را انجام دهيد. اينترنت نامحدود هم در اختيارتان قرار خواهد گرفت. طراحي داخلي و دكوراسيون تمام واحدهاي اقامتي ويستريا، به صورت حرفه‌اي و كاملا شيك چيده شده است.


رزرو آنلاين هتل ويستريا در رهي نو

انتخاب يك هتل، كه بتواند در طول اقامت‌تان شرايط مناسبي داشته باشد و رضايت شما را جلب كند، كار راحتي نيست. به خصوص وقتي قرار است هتل‌هاي لوكس و لاكچري را انتخاب كنيد كه قبلا تجربه اقامت در آن را نداشتيد. مي‌توانيد در رهي نو با خواندن نظرات ساير كساني كه در اين هتل اقامت داشتند، انتخاب مطمئن‌تري داشته باشيد. همچنين تصاوير قسمت‌هايي از هتل، مي‌تواند شما را براي انتخاب‌تان راهنمايي كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.