ويژگي انواع ميز كارمندي

مطالب روانشناسي

ويژگي انواع ميز كارمندي

۱۹ بازديد

هر كارمندي جانش به ميز و صندلي‌اش وابسته است؛ چراكه روزي چند ساعت حتي بيشتر از مبلمان خانه خود با آنها زندگي مي‌كند. ما هم در دنيته فرقي با شما نداريم و به همين دليل چيزي كه براي خودمان مي‌پسنديم براي شما هم همان را مي‌خواهيم.

ميز كارمندي كه به عنوان ميز كارشناسي هم شناخته مي‌شود، از اجزاي جدايي‌ناپذير محيط كار است كه هر كدام از كارمندان و مديران در طول روز ساعت‌ها با آن سر و كار دارند. بنابراين كيفيت، سبك طراحي، ارگونومي و كارايي آنها اهميت زيادي دارد.

شركت دنيته يكي از پيشگامان بازار در طراحي، توليد و عرضه انواع ميز كارمندي مدرن و ميز كارشناسي مدرن است كه محصولات خود را متناسب با نياز، فضا، سليقه و بودجه شما طراحي و توليد مي‌كند. اولويت ما هميشه اين بوده است كه بتوانيم تلفيقي از يك محصول باكيفيت و زيبا را در كنار كارايي بالا به شما ارائه كنيم.
 
انواع ميز كارمندي و كارشناسياگر دنبال خريد ميز كارمندي يا خريد ميز كارشناسي باشيد، بدون شك برايتان اهميت دارد كه كدام مدل را تهيه كنيد. چراكه بدون‌شك شما هم مثل ديگران با در نظر گرفتن فضا، نياز، بودجه و سليقه خود به دنبال ارزشمندترين خريد هستيد.تمركز ما در دنيته بيشتر روي طراحي و عرضه انواع ميز كارمندي مدرن است در كنار كيفيت بالا از طراحي زيبا، مينيمال و امروزي بهره مي‌برند. ابعاد ميز كارمندي قابليت سفارشي‌سازي را دارد و حتي ميز كارشناسي ال را نيز سفارش دهيد. انواع ميز كارشناسي مدرن دنيته شامل موارد زير مي‌شود:
WOOTE-MDENDEODEADEUDEMOFit-E 
ويژگي انواع ميز كارمندي و كارشناسي دنيتهدنيته براي ما يك طرز تفكر، سبك انتخاب و نوعي نگرش است كه شعار ما ما با عنوان «دنيته، مبلمان پيشرفته» را شكل مي‌دهد. به همين دليل تلاش مي‌كنيم تمام ويژگي‌هاي زير را با توجه به رسالت خود در محصولاتمان به كار بگيريم تا نه‌تنها شعار ما تحقق يابد، بلكه رضايت مشتريان را جلب كنيم:


كيفيت بالا: تمام تلاش ما بر اين است تا در دنيته محصولاتي توليد و عرضه كنيم كه سال‌هاي سال همراه شما باشد و دوام خوبي داشته باشند. به همين دليل پايه‌هاي محصولاتمان را از چوب راش گرجستان، سازه‌ها را به صورت فلزي و صفحات ميزها را از MDF مي‌سازيم.طراحي زيبا: ميزهاي ما با استفاده از طرح DIY توليد مي‌شوند.

ضمن اينكه امكان سفارش آنها در رنگ‌بندي و طرح‌هاي مختلف مانند ساده يا ال وجود دارد. اولويت ما در طراحي ميز كارمندي مدرن، سادگي، جذابيت، كارايي و سازگاري با محيط‌هاي مختلف است.سازگاري با فضاي كاري: علاوه بر طراحي زيبا و مينيمال به دنبال اين هستيم كه انواع ميز كارشناسي مدرن دنيته بهترين سازگاري را با فضاهاي كاري مختلف داشته باشد.

به همين دليل ابعاد مختلف را براي آنها در نظر گرفته‌ايم و حتي مي‌توانيد جلسات كوچك‌تان را پشت ميز خود برگزار كنيد.اسمبل، نصب و جابه‌جايي آسان: تمام ميزهاي دنيته از اتصالات فلزي (پيچ و مهره) بهره مي‌برند كه همين موضوع كمك مي‌كند تا نه‌تنها به‌راحتي سرهم شود، بلكه بتوانيد بارها آن را باز كرده و جابجا كنيد. 
طراحي و توليد ميز كارمندي و كارشناسياگر به دنبال خريد ميز كارشناسي و كارمندي هستيد و مي‌خواهيد از نظر تنوع، كيفيت بالا، طراحي خدمات پس از فروش برايتان خيالتان راحت باشد، ما در دنيته جذاب‌ترين پيشنهادها را براي شما در نظر گرفته‌ايم. براي اينكه بهترين خريد را داشته باشيد،

اولين كار اين است كه با كارشناسان و متخصصان ما تماس بگيريد تا شما را براي انتخاب مناسب‌ترين مدل از نظر ابعاد، رنگ و طرح راهنمايي كنند. سپس بعد از صدور پيش‌فاكتور مي‌توانيد وضعيت مالي را شفاف كرده و خريد خود را قطعي كنيد. در نهايت بعد از طراحي و توليد ميزهاي سفارش داده شده، كار نصب آنها آغاز خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.